Naše reklamační podmínky jsou součástí a tím pádem musí být čteny ve spojitosti s našimi Obchodními podmínkami. Vyhrazujeme si právo na změnu reklamačních podmínek kdykoliv to bude nutné.

Naše reklamační podmínky jsou velmi jednoduché.

Když vám dorazí objednávka, zkontrolujte si jí vždy co nejdříve a hlavně před použitím. Ujistěte se prosím, že jste obdrželi reklamační číslo, než se nám pokusíte vrátit nějakou položku. Máte právo na změnu názoru.Stalo se to jistě každému. Něco jsme objednali a pak jsme zjistili, že už to nepotřebujeme. Máte 14 dní na to, abyste zrušili svou objednávku v průběhu 14 denního reklamačního období. Toto období začíná v den, kdy obdržíte zásilku.

Je to jednoduché, následujte prosím níže uvedené kroky (podívejte se prosím do sekce Jak postupovat při zájmu o navrácení položky'). Všechny položky musí být navráceny nepoužité a v originálním obalu tak, jak vám byly doručeny. Ujistěte se prosím, že pokud položkou zkoušíte/zkoumáte, nepoškozujete jí, např. ujistěte se, že všechny ochranné známky a štítky jsou neporušené.

Obdržení špatné položky

Omlouváme se, pokud jste omylem obdrželi nesprávnou položku. Nestává se to běžně a snažíme se to vždy vyřešit co nejrychleji. Pokud máte zájem o navrácení peněz nebo o výměnu zboží, musíte vrátit položku ve stejném stavu v jakém jste ji obdrželi a to nejdéle do 14 dnů.

Poškozené nebo vadné položky

Prosím přijměte naši omluvu, pokud vám byla doručena položka, která je poškozená nebo vadná. Chápeme, jak frustrující to může být, a proto to chceme vždy vyřešit co nejrychleji. Pokud si myslíte, že je vaše položka vadná, nebojte se nás kontaktovat. Budeme potřebovat vědět přesný problém v kterém vada spočívá co nejdříve poté, co na vadu přijdete. Poté vám budeme schopni poradit co dál. Naše reklamační podmínky týkající se vadných položek prosazují vaše zákonná práva.

Neobdržená položka

Omlouváme se, pokud vám nebyla doručena nějaká položka. Nestává se to běžně a snažíme se to vždy vyřešit co nejrychleji. Pokud máte zájem o navrácení peněz nebo výměnu zboží, musíte nás o tom, že jste položku neobdrželi, informovat do 21 dnů ode dne, kdy jste od nás obdrželi e-mail potvrzující, že položka byla odeslána.

Vaše zákonná práva

Naše Reklamační podmínky nemají vliv na vaše zákonná práva. Pro více informací o vašich dalších zákonných právech navštivte prosím webovou stránku vlády Spojeného království: www.gov.uk nebo kontaktujte Consumer Direct, zákaznické poradenské centrum financované vládou na čísle +44 (0) 8454 04 05 06.

Co dělat pro navrácení položky

Kontaktujte nás prostřednictvím svého účtu přes online zprávy. Musíte sdělit našemu zákaznickému servisu číslo vaší objednávky, položku, kterou chcete vrátit a poskytnout vysvětlení, proč jste se tak rozhodli. My vám poté sdělíme unikátní reklamační číslo a ujistíme se, že víte adresu, kam máte položku vrátit. Prosíme vás o pečlivé zabalení balíku a nezapomeňte do něj vložit číslo vaší objednávky, jméno a adresu. Ponechte si prosím potvrzení o zaslání, které obdržíte na poště. Potvrzení o zaslání nic nestojí, bez něj bychom vám nicméně nemohli vrátit peníze nebo vyměnit zboží, pokud by se položka ztratila během dopravy.

Pokud budete požadovat výměnu produktu, který již nebude dostupný, vrátíme vám peníze na kreditní/debetní kartu/Paypal účet, z kterého jste produkt zakoupili.

Jakákoliv položka kterou přijmete a poté vrátíte je pod vaší zodpovědností dokud nedorazí k nám na sklad. Proto se prosím ujistěte, že posíláte položku zpátky doručovací službou, která má zboží pojištěné.

Co uděláme dále

Všechny navrácené produkty jsou zkontrolovány na Reklamačním oddělení. Pokud máte nárok na vrácení peněz, vrátíme vám cenu, kterou jste za danou položku zaplatili (zahrnuje i poštovné). Peníze vám obvykle vrátíme do 7 pracovních dnů od potvrzení zrušené objednávky, nejdéle pak do 30 dnů. Peníze vám vrátíme na kreditní/debetní kartu/PayPal účet z kterého jste si položku pořídili.

Navrácení vyměněného zboží

Pokud byl produkt, který jste si objednali, vadný a byl vám nahrazen jiným, máte nárok na zrušení objednávky do 7 pracovních dní od převzetí náhradního produktu a budou vám vráceny peníze.

Náklady spojené s vrácením zboží

Prosím berte na vědomí, že vracíme poštovné pouze za vrácené produkty, pokud:

  • jsme vám zaslali špatný produkt, nebo
  • produkt je poškozený nebo vadný; nebo
  • nám vracíte náhradní nebo vyměněný produkt, který si nechcete nechat.

Nebudeme vracet poštovné za produkty, které jsou funkční a nepoškozené. Poštovné za zaslání produktu zpět k vám bude záležet na typu produktu a budeme vás o jeho výši informovat po dokončení testovacího procesu.

Stížnosti

Omlouváme se vám, pokud nejste spokojeni s tím, jakým způsobem jste vyřešili návrat, výměnu nebo opravu jakéhokoliv produktu. Chceme tuto záležitost vyřešit. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis na info@hdrop.cz